Utmattad

Idag var det den årliga tjejjkvällen. och för engångs skull så hittade jag faktiskt någonting!  ^^
Lyckades få mig ett par Jeans för hela 49 kr ;) ;) möhöhöh!! :D
och så fick jag mig en skagen sallad på sub så magen är mätt och glad! =)

Jag är dock extremt utmattad, jag vet inte vad som är med mig egentligen utan mina krafter är som ba poff.... borta! Behöver vila vila vila men kan inte slappna av här! Anton kommer hit imorrn! Det gör mig UBBEEERRGLAD <3
Sen så blir det ju ändå jobbigt eftersom jag kommer pressas till det yttersta imorgon på skolan av alla mina klasskamrater -.- elaka människor, men jag älskar dom ändå <3 :) '
och innerst inne, så vet jag att dom älskar mig med :)

hur som helst, åter till min utmattning, jag behöver typ gå och lägga mig, MEN jag behöver städa och tvätta också... vad gör jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0