- Tänk på Rondellerna

Jasi, två dagar har gått och dessa två har faktiskt varit ganska så händelserika.

Igår skjutsade jag iväg Anton till Åbyn och sen åkte jag dirrekt till Arvid. VI gick på stan, åt, drack kaffe (eller inte jag men det låter vuxet? ;P) spelade sims och bara pratade. Han åker ju snart tillbaka till Lund och då är det ett halvår kvar innan man får se honom igen. Vi hann iallafall på stan träffa mycket folk. Supertrevligt var det iallafall! ^^

Idag steg jag upp kl 8 och åkte iväg till Luleå med min syster. Vi hade jättetrevligt men det gick verkligen inte bra för oss. För det första så har ingen av oss knappt varit i luleå så vi hittade inget och detta ställde till en hel del bekymmer. Först hade vi problem med att hitta själva shoppingen. Sen när vi blev hungriga så hittade vi ingen restaurang. tog ungefär 1 och en halv timma innan vi fick mat. Men det var helt klart värt det, Jecka åt pizza och jag åt stekt ris med räkor och kyckling. SUPERGOTT! ^^
Sen hittade vi inte Festivalen så det tog ytterligare en timma innan vi var där. Aja det var kul iallafall.! ^^
Nu ser jag Two and a half men och latar mig. Kanske ska ta en sen middag snart!



Me and my new best friend!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0