Ännu en lucka

i uppdateringen!
Har haft en massa trevligheter för mig så då finns det ingen tid för bloggande! x)


Torsdag drog jag och Anton till byske och satt på jockes verandra och drack drinkar (eller jag gjorde, dom drack öl). Av nån konstig anledning får vi för oss att bada i deras pool så mitt hår och mitt smink vart ganska så kasst efter det, men ingen fara på taket xD
Sen drog vi och mötte upp en massa trevliga grabbar som följde med till Lanternan. Supertrevlig kväll.
Skönt att ligga i gräset när man är onykter.. haha xD
aja, dan efter blev det bakiskäk a la Biancos kebabrulle och massor av cola, yuuummii <3

Idag så har jag myst på med Frida, vi har badat och legat och snackat gamla minnen ^^
Vi har ju gått i samma klass i 6 år så då finns det en del att prata om.

Nu är det jobbet som gäller! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0