Coca cola?

jag skulle kunna döda för en coca cola just nu. En sånn här riktig en i ett stort glas med massor av isbitar, typ som på restaurang. MEN ICKET, jag skall motså!!!

Hur som helt, har varit riktigt duktig idag har har tagit hand om mig själv i min ensamhet. Familjen åkte iväg med båten och Anton har inte kommit hem så jag passade på att diska härhemma. Sen blev det en skön dusch i solen (Som ni vet bor jag på sommarstuga så då får man duscha med en hink utomhus, i bikini då förståss.) Var faktiskt riktigt skönt idag eftersom det var så fruktansvärt varm ute. Sen passade jag på att raka benen så nu är jag len och fin ^^
Resten av eftermiddagen har tillbringats med att sitta ute i solen nedsjunken i Twilightboken som jag ännu inte läst ut ^^ Underbart.
Ska iväg och hämta Anton om en timma! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0