=)

Hejsan bloggen!
Har hittar på en massa trevligheter de senaste dagarna men känner aldrig att jag har tid att uppdatera. *Suck* får väl skylla på att det är sommar. Gör så gott jag kan faktiskt!

!!ANNONS!!
Någon som vet om det finns något ledigt jobb i Piteå/Skellefteå?
Skriv då gärna till mig eftersom jag är i desperat behov av ett! =)

aja..

Senaste dagarna:
- Urinvägsinfektion, Penicilin är min bästa vän!
- Filmkväll hos Olle i tisdags. Supertrevligt och mycket bra filmer
- Frida och jag började våra onsdagsträningar. Uselt gym så nästa vecka blir det ändringar!
- Jag och Jecka har haft syskonmys idag, South Park och varma mackor ! :)
- !HEMLIG! händelse.... ;)


Godnatt bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0