Funderingar färdiga

Jag beslsutade mig för att skita i att klippa gräset idag så jag hoppade direkt in i duschen och har nu slappat där väldigt länge, men sånt måste man unna sig när man inte har någon annan sysselsättning i livet x)
Tänkte att jag idag skulle göra klart det jag påbörjat, det vill säga rensningen i mitt sovrum. Har en mardrömsskåp (en såndärskåp man trycker in allt som man inte vill se) som fortfarande inte är påbörjad.

Har btw kommit på att det finns en hushållssyssla som jag faktiskt gillar att göra. De flesta vet nog att jag hatar att laga mat. Jag inte bara hatar det jag suger desutom på det. Allt blir typ förstört :O
Hur som helst, jag gillar att tvätta. Har tagit hand om min egen tvätt sen jag var typ 13år för att jag ville ha kontroll över det. tycker iallafall att det är en ritkigt underhållande syssla och jag tvättar ganska ofta också. såg idag att det låg nårra ynka klädesplagg på golvet i mitt rum så det blev genast att samla ihop dom, och sen försöka hitta lite annat för att fylla ut maskinen xD
Jasi, är man skadad så är man, det är iallafall viktigt att jag får ta hand om min egen tvätt! Punkt slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0