Hej Arbetslösa liv

Nu har jag åkt hem från jobbet, villket betyder att jag är arbetslös.. Wiho?
Nej inte alls!!
har just varit på arbetsförmedlingen.. inte mycket till hjälp kanske men fick iallafall veta om jag fortfarande är arbetslös om 100 dagar från och med idag så kan jag få nån form av syssla eftersom att jag är ungdom... smart va?
MEN.. vad tusan ska jga göra OM jag nu förblir arbetslös i 100 dagar? grymma värld
Så.. än så länge så är de det jag hunnit med, iofs är det ganska så mycket med tanke på att jag brukar inte ha stigit upp vid den här tiden i vanliga fall. Är hemma i Blåsis och tvättar kläder, tror jag ska dra med syrran och köpa lunch eller nå eftersom att jag börjar bli tid för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0