Hungrig flicka

Har fått nått sånt här hungerrus igen d¨jag är fruktansvärt hungrig och blir inte mätt av att äta.. sjuka liv :O
Hursomhelst.. min Pojkvän har rest från stan idag så nu är jag solo ett tag. Men... är inte alls spec solo om man tänker att jag sitter här på jobbet där jag är omringad av folk.
Aja, åkte en sväng nu innan jobbet till Frida och Björn på stugan där också Olle var. Alltid trevligt att träffa gamla goda vänner ^^ Så nu ligger Filmkväll och Pubafton på schemat för kommande veckan. Funderar även på att åka och fixa mina naglar!

Veckan:
Mån: Arbetsförmedlingen + Vårdcentralen(?)
Tis: Filmkväll hos Olle + fixa Naglar (?)
Ons: Träna med Frida (?)
Tor: -------
Fre: ---------
Lör: Pubafton med Anton,Frida (Olle?)
Sön: --------

Ni ser, ganska många frågetecken så vi får se.. kanske blir lite annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0