IT'S MY LIFE

Efter att ha försökt komma in på msn hela dagen lyckas jag, för att det sedan ska börja kruppa igen... JAG ger UPP! Istället för msn så har jag gjort en låång spelningslista som jag kommer lyssna på framöver. Skönt, tycker att det är skitdrygt att göra spelningslistor så när jag väl gör det så gör jag en riktigt lång som jag kan lyssna länge på! ^^
Och inte nog med det, jag har rensat datorn på skit så det har nu resulterat i att jag har 10GB mindre skit i datorn... woow ;D

Är även nyduschad så då unnar jag mig att sitta i myskläder som är likamed:
STORT linne + Antons mjukisar ;)

Anton kan inte förstå grejjen med att jag alltid ska använda hans mjukisar, men tjejjer håll med mig på denna punkt, bland det bästa som finns när man känner sig lite slapp är att dra på sig pojkvännens stora tröjjor eller byxor?
Eller är det bara jag som tycker så?


Den osminkade sanningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0