Kräftor


Erkänn, du vill ha mitt linne ;)

Supernajs! Snart kommer lite folk och vi ska tillsammans ha kräftskiva här i Jävre. Kommer nog bli supermysigt! Sen blir det kanske pubafton, inget bestämt ännu!
Känner mig faktiskt riktigt duktig då jag har städat och handlat en massa godsaker till kvällen! ^^
Har dock inte lyckats fixa min kamera så vi får se om det blir några bilder ikväll, jag hoppas iallafall på det, har verkligen legat på latsidan då det gäller fotograferingen i sommar! Dåligt jenny... dåligt!

aja jag hoppas att ni får en lika trevlig kväll som förhoppningsvis jag kommer få ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

GAH! VILL HA LINNET vart har du köpt (A)

2009-08-21 @ 17:42:04
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0