MISS YOU BÄÄBIS

Skjutsade brorsan till skolan idag så då passade jag på att halka in på elgiganten för att lämna in min dator. Det är med tungt hjärta jag nu meddelar att han kommer vara borta från mig i 2-3 veckor.... Så länge har jag aldrig varit i från honom på hela detta år vi delat tilsammans.. jag KOMMER få abstinensbesvär! :/
Har iallafall skickat över alla bilder och sånt till Antons dator så att jag iallafall kommer få behålla dom!

Ikväll så är jag och Anton bjudna på 20års Kalas! Weeeiii ^^
Ska passa på att kasta in en liten gratulation här till Anna Kwinnan Wikstroooom, Det är inte varje dag man fyller 20 inte ^^ Såå då får nyttiga jag gotta mig lite på kalaset ;D;D
Sen då.. hmm.. Jag tänkte ta en sånn här "Pyssla-om-sig-själv-dag" med skumbad, ansiktsmask och hela det köret! ^^ Sen såg jag att det börjar en ny serie på tv som jag nog ska kolla in!

Nemen nu börjar det bli dags för mig och Anton att göra nå middag. Bror kommer ju hem snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0