Perfekta arbetslösa

Såja, efter att ha fyllt kvoten av egobilder för idag (förhoppningsvis) så kan jag återgå till livet. Som ni kunde läsa imorse så hade jag brottom att ta mig iväg till stan. Vi åkte hem för att skriva ut en massa CV:n och jag hoppade i duschen. Man kan väl inte söka jobb skitig? ;)
Sen drog vi till stan och käkade lunch på Sub, tur att man har en rik pojkvän som kan bjuda fattiga Jenny på Sub^^ Där fick vå åter se Anna. YEEY!!! <3
Nu är jag inte ensamast på jorden :D:D
Aja, sen började sökandet!

Dessa ställen fick CV av oss:
Kommunen (Jenny + Anton)
Carlings (Jenny)
Games (Anton)
Gina tricot (Jenny)
Kvartersbageriet (Jenny + Anton)
Sunes (Jenny + Anton)
Bigboy (Jenny + Anton)
Max (Jenny + Anton )
Cafe röda lyktan (Jenny)
Cafe Piteå (Jenny)
Waynes (Anton)
Pressbyrån (Anton)
Ica Kvantum (Anton)
Hemmakväll (Jenny + Anton)

Så det var första omgången, Imorgon tar vi Wikström med oss till Öjebyn och börjar sökandet i den byn!  NÅNSTANS ska det väl finnas jobb! Jag håller för min egen del tummarna på kommunen eller morgondagens besök på psyket!
Mamma vill skicka iväg mig på ärenden nu men ikväll tänkte jag uppdatera med lite Filmtips.. det var ju ett tag sedan! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0