"Best Pizza in town"

Sitter hemma och ser på Two and a half men..som vanligt! ^^
Just nu äter dom pizza och jag blev jävligt sugen, min mage är just nu ganska okey och jag har inte käkat ordentligt igår eller idag så Pizza låter väldigt gott! Meeen sadly... nej.. ingen Pizza till lilla Jenny!
Ligger i sängen och huvudet exploderar tyyp..
Orkar inte gå upp så det är ju tur att jag delar säng med min dator och allaaaa läxor -.- *yippeey* 
Och datorn är inte altid min bästa vän eftersom mitt internett har, ännu en gång, neddragen hastighet så det tar flera minuter att komma in på en hemsida. Så det enda som återstår är att se two and a half men typ och den har jag sett nu 3 varv i veckan x)

ajjjaaaaaaa.. har egentligen inte mycket att säga just nu
Jag ska försöka ta tag i psykofarmaka provet!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza lördag voo sääg du om hee

2009-02-18 @ 15:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0