EN DAG KVAR!

Snart lov, fatta så grymt skönt!
Känner att jag nästan redan har tagit lov, har allt färdigt om ska vara färdigt och jag har nu också snart städat hela rummat så då slipper jag tänka på det också! ^^
Är så gryyyyyymt nöjd, vet inte om jag berättat det men jag känner lite press just nu eftersom att jag måste få MVG på resten av allt som vi gör i svenskan för att då ha chansen att få MVG i slutbetyg. Det skulle kännas väldigt bra! Så vi hade skrivit en insändare till förra veckan som vi idag fick tillbaka.. och jag fick MVG!! :):):)

Dåå var jag en lyycklig Jenny! ^^ Känns så grymt bra! <3

Imorgon är det då fredag.. Sista skoldagen!
Vi ska ha massage ¨på Tillvalet, ojj så skönt, jag har jätteont i ryggen!
Sen kommer Anton hit imorrn också! Nice nice *happy face*
Sen ska vi umgås med folk på kvällen ^^
mer om det imorrn!

pUSSHEEJ.. nu ska jag damsuga^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0