haha.. snopp humor xD

man kan ju lite smått undra om våran klass inte vuxit ifrån snopphumorn.. hela lunchen satt vi och garvade och drev med varandra om just detta... Det mest komiska var ju att det satt några små ettir precis brevid som såg helt skräckslagna ut innan dom snabbt skyndade därifrån! Aja, man måste få vara lite omogen ibland också =D
Ganska slapp dag idag.. VI började med en väldigt lyckad mattelektion där jag fattade och gjorde massor! nöööjd <3
Sen var det lite redovisningstjoffs och lite instuderingstjoffs och sen lite danstjoffs! See.. inte alls speciellt jobbig dag trotts att vi har gått så pass länge idag! ^^ 
Hela min familj är hemma (vilket ej var planerat eftersom jag trodde att dom skulle ner till stugan) så då fick jag inte min lugn och ro här hemma som jag trodde! Nu sitter jag och väntar på att få åka och hämta Anton, men ska försöka hinna ta mig en dusch innan eftersom jag känner mig ganska sluskt! ^^

Svar till Jocke af doom: Mjaah, beror på vad som definieras som billigt! Men självklart så enligt mina mått att räkna så var den inte billig (Men jag tycker ju iofs att allt är dyrt) Den gick iallafall på 2000kr

Idag kom mamma och gav mig en massa smycken som köptes när jag föddes som sen skulle ges till mig när jag blev "vuxen".. Hon hade typ glömt bort dom men hade plötsligt kommit ihåg dom och hon ansåg att jag var ganska vuxen nu =)


Försökte ta en bild men det blev inte alls speciellt bra, men hur som helst så ser ni en liten silverkedja.. Det är ett armband som jag hade som bäbis.. Detta kan jag tyvärr inte använda eftersom den har blivit lite för liten! Hehe.. Det får bli en framtida gåva till min egna framtida bäbis! ^^
Sen också här närmast ser ni ett halsband med ett hjära! ^^
och längst bort är det en silverklocka med mitt födelsedatum ingraverat!

Fint fint!
Aja, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Diana

har också ett sånt där hjärta =)

2009-02-06 @ 18:09:31
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com
Postat av: Annawaaa

Så jävla gulligt:)

2009-02-06 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0