Helgen över

Jag kan knappt fatta hur fort helgerna går.. när man tycker att dom just har börjat så är det dax att göra sig redo för skolan! tråkigt tråkigt!
Igårkväll medans Anton satt och spelade låg jag och såg The green mile hade aldrig sett den tidigare... och fyyysatan i helvete så mycket jag kan gråta.. jag bara grät och grät och grät och den här gången satt jag inte i en bio salong eller bland speciellt mycket folk så då vet mina grätkanaler att då kan man släppa lös... Jag kunde knappt andas av gråt under hur lång tid som helst... tillochmed efter filmen rann det tårar och Anton satt och garvade och försökte övertyga mig om att filmen INTE var på riktigt! ... gud ändå ^^
nee men jag gillade den (kanske självklart eftersom att jag grät... menmen)

Blev en tidig hemresa från skellefteå eftersom att Anton skulle umgås med Ludde!
Så ny har jag suttit och haft ångest över  eventuellt balklänningsköp!


Ny festklänning Balklänning! skräddarsys efter dina mått!!!

Vad tror ni om den här?
Har spanat in den länge nu men inte köpt, bör köpa snarast så snälla... smakråd ? :)

Kommentarer
Postat av: Diana

mycket snygg klänning. Jag har också sett green mile. den är såå bra!

2009-02-01 @ 22:35:09
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0