Homeworkkk...

Som ni kanske minns så har jag tidigare skrivit att vi har väldigt mycket att göra nu innan sportlovet. Okey.. Det brukar vara väldigt mycket men inte lika mycket som vi har nu.. Helt sjukt!
Som ni ser nedan, 3 är nyligt avslutade men då har det tillkommit 4 nya sen jag skrev den här listan förra gången. När tar detta helvete slut?

- Referat (Svenska)
- Ångest (Psykiatri)
- Våldtäkter (Människan socialt och kulturellt)
- Äldre (Projektarbete)
- Psykisk och fysisk hälsa (Idrott och hälsa B)
- Inlämning+Redovisning (Etik och livsfrågor)
- Gå igenom och besvara Studiefrågor inför kommande prov (Religion)
- Prov (Altenativ medicin)
- Prov psykofarmaka (Psykiatri)
- Läsa Boken Zebraflickan (Psykiatri)
- Insändare (Svenska)

Så som ni förstår har jag mycket att göra men saknar orken till det, ska försöka ta tag i nått avanstående idag! Har ju äntligen valt ämne i Etik och livsfrågor arbetet! Jag ska arbeta om Porr och synen på porr x)
Kommer nog bli intressant, som nån i klassen sa.. jag kommer nog vara den enda som kommer få alla killar i klassen helt koncentrerade  xD
Aja ikväll blir det beställa balklänningen så nu får det bra eller brista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0