Utbildningsmässa

Idag har det varit den årliga utbildningsmässan på Nolia och eftersom jag går tredje året på gymnasiet så får man en hel dag att gå runt där. Så jag och några klasskompisar kom dit vid 9 och har gått omkring och pratat med folket där och årovat på en del saker! Det är faktiskt ganska intressant men dom som pratar kan verkligen PRATA!! man behöver själv typ inte fråga nått utan dom bara pratar och pratar och pratar och den enda man behöver säga själv är aah..mm.. jaha... okej xD Men så ska det också vara ibland!
Jag har iallafall en hle väska med kataloger och broshyrer som jag ska sätta mig och läsa snart och kanske komma på vad i H-vete jag ska göra efter gymnasiet! Är ju sugen på campus!

Sen efter detta så bjöd Kwinnan på sub så u lukar jag curry =D
Hann även spinga på polisstationen och göra ett pass.... och jag säger bara HERRE GUD!!! jag såg ut som en starffånge på kortet.. pinsamt värre att ha med det till cypern xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0