Yeey.. LOOV <3




C is for Cookie that's good enough for me

YeaHH
C is for Cookie that's good enough for me

C is for Cookie that's good enough for me
OOOOhhHh Cookie cookie cookie starts with C
YEAAAHHH

Hahha... <3




Kommer just hem från skolan, eller tjaa.. nästan nyss iaf! Vi fick världelös äckel vegeterisk mat på skolan så jag, Anna och Thom drog på max och beställde en HOtcipotle.. eller hur det nu stavas ^^
Sen vare massage på Motion till musiken och det var underbart!.. massage är underbart =D
Nu har jag kommit hem, käkat och tagit en dusch.. Ska börja göra mig färdig och springa runt och leta nå bra filmer som jag ska ta till Diana ikväll! Vi är några stycken som ska ha lite filmmyskväll där ikväll! ^^

hehe.. nu har jag lyssnat på C is for Cookie typ 7 ggr på rad... hahaha.. den är så skön! xD
aja ha en trevlig fredagskväll alla små! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0