*-

Tankar
Är det bara jag som skrämms av hur fort tiden går?
Den bara flyger förbi och man hinner inte riktigt med, hemskt!
Vars tar den vägen? Och HUR mycket av tiden är det jag nyttjar till sånt jag borde nyttja den till?
Inte bara sånt här strunt som att sitta vid datorn utan sånnadär viktiga saker! Prata med mina nära och kära, umgås, se nya platser, sånt! Om jag skulle räkna alla timmar på ett år och sen räkna ut vad jag använt dom till skulle det nog visa sig att jag använt alldeles för lite tid till allt som är viktigt i livet!



Aja, har legat och sett Tv och laddat för en skoldag imorrn!
Måste åka imorrn, kan inte stanna hemma mer + att jag ska väl till skellefteå!
Underbart, då får jag träffa Anton  ^^ <3
Hur som helst, sov gott alla därute! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0