-.-

Always look on the bright side of life

eeh.. jani, det är inte alltid så lätt när man sitter med en fucking matteB bok, MAN VET att man har omprov på torsdag och MAN VET att detta är dömt till att misslyckas. Då är det inte alltid så lätt att se från den ljusa sidan -.-
MatteB är utan tvekan mitt sämsta ämne. Jag har vanligtvis rätt hyfsade betyg som jag inte kämpar speciellt mycket för att få. Har sammanlagt ungefär 4 G och sen är resten VG el. MVG. Men just detta det går bara inte, tog mig igenom A kursen med Godkänt. Redan där ser man att MatteB kanske inte riktigt kommer bli så bra.. men måste ju ha det så man har behörighet att söka vidare sen efter gymnasiet! =S
Tänkte försöka ta tag idag i mitt lilla nyårslöfte till mig själv och faktiskt göra nått skoljobb idag, ska kika igenom matten så att jag kan få hjälp imorrn av matteläraren typ, sen ska jag jobba på mitt Referat i svenskan, jag tyckte faktiskt att det var ganska kul att refera. Vet dock inte om jag gör rätt men det lär väl visa sig senare. Det ska iallafall vara klart nästa torsdag! Imorrn ska jag till Skellefteå och se på nått framträdande Anton ska ha, blir trevligt att se! =)
Stannar där till torsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0