2oo9

Tänkte göra som min kära vän DiDDi och skriva en sånnhär =)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, allt man gör är väl något nytt eftersom att varje upplevelse är aldrig densamma, ne nu ska vi inte vara så djupa!
men jag har varit på utlandspraktik, tog körkortet, piercat tungan och framförallt så förlovade jag mig nu på nyårsafton =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Tyvärr så misslyckades jag, jag skulle gå på bio 12 gånger under året men det slutade med att det blev 11.. det var iallafall nära! =)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, inte de inte

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, och lika glad är jag för de

5. Vilka länder besökte du?

Denmark ^^

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Engagemang för skolan

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

20/4, nyårsafton kommer nog inte heller att glömmas =)

9. Vad var din största framgång 2008?

Praktiken på Leopardens gruppbostad (Fick ju jobb där) =)

10. Största misstaget?

Min bilkrash skulle jag tro

11. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jo lite småsjuk hit och dit har man ju alltid varit men inget allvarligt

12. Bästa köpet?

Datorn ^^<3

13. Vad spenderade du mest pengar på?

Bensin!! och datorn..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Förlovningen <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Curly sue, I kissed a girl

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Rest mer ( kanske inte långt men små bitar), Haft mer tid med vännerna!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Mindre skräpmat i mitt liv, tack!

18. Hur tillbringar du julen?

Hos fatmor med lilla familjen och Anton

19. Blev du kär i år?

Absolut!

20. Hur många one night stands?

Inte ett enda =)

21. Favoritprogram på TV?

The Simpsons, Heroes och Family guy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej tror inte det

23. Bästa boken du läste i år?

Tror det är twilight, trotts att jag inte läst hela

24. Största musikaliska upptäckten?

Sonic syndicate

25. Något du önskade dig och fick?

En hel sommar med lycka!

26. Något du önskade dig men inte fick?

säkert något men inget jag vet på rak arm

27. Årets bästa film?

Twilight!! ^^

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Firade först hemma med familjen och sen åkte jag till Anna och firades där! ^^

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mer pengar till förfogande

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Soft

31. Vad fick dig att må bra?

Anton, vännerna, familjen

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

haha Johnny depp =D

33. Vem saknade du?

Sånna som håller på att försvinna ur mitt liv

34. de bästa nya människorna du träffade?

har träffat en hel del trevliga människor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0