Ångest

Sitter och håller på med ett arbete om ångest. Vi fick ett tjockt jävla häfte full med text som det ska lämnas in en skriftlig sammanfattning på + att den ska redovisas muntligt. Detta ska lämnas in och redovisas på TISDAG!!
Usch, det gäller att snabba på eftersom att det känns inte så frestande att måsta sitta och göra detta under helgen =S
nee ska kämpa och försöka få det klart idag. Tanken har dock slagit mig att vi har helvetes mycket inlämningar och redovisningsarbeten nu om typ dittan och dattan. Ska försöka komma på alla:

- Referat (Svenska) inlämnat idag!
- Ångest (Psykiatri)
- Våldtäkter (Människan socialt och kulturellt)
- Äldre (Projektarbete)
- Psykisk och fysisk hälsa (Idrott och hälsa B)
- Inlämning+Redovisning (Etik och livsfrågor)
- Gå igenom och besvara Studiefrågor inför kommande prov (Religion)

Plus att jag måste fortsätta kämpa på med matten, det är ganska långt kvar innan jag är färdig och jag ser slutet av kursen komma närmare och närmare. usch... det är mycket nu!
Skönt att snart få ta en liten helg paus! Bara få mysa och ha trevligt med vännerna! ^^
Har även en annan sten som har släppt från mitt hjärta idag, mamma och pappa betalade min bilskatt i utbyte av att jag betalar dom 170 kr i månaden resten av året! Det var en bra deal eftersom att jag inte alls skulle haft råd att betala den räkningen just nu, sen så kaske jag kan betala av dom helt och hållet sen när jag får någon lön efter nå arbete! Så nu fick jag helt plötsligt mycket pengar att leva på den här månaden. Men då tänker jag ju vara smart och lägga undan kasnke 1000kr som jag sen kan ha till resan och så! =)

Så trotts att jag sitter här och läser om ångest och vet att jag har hur långt somhelst kvar att skriva så är jag glad. Glad för att jag har pengar, glad för att det snart är helg, glad för att jag ska få träffa Anton, glad för att jag ska få gå på station 8 imorrn, glad glad glad!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0