Bättre sent än aldrig

Var på gång att skriva ett inlägg i morse men jag blev upptagen med Skolan.
Hursomhelst är jag hemma från skellefteå nu och har ännu en vecka framför mig. Är ganska trött idag eftersom att det blev få timmars sömn. The sims för mig tidblind, det gick som en fingerknäppning så var klockan mitt i natten och läggdax hade varit många många timmar. Usch så det kan gå! =)
Har varit en ganska slapp dag idag, inget nytt som dragit igång utan det är samma saker och man vet precis vad man ska göra! det är ganska skönt ibland. Dock har jag ett prov som väntar på mig imorgon, vi får hoppas jag kan det lika bra som jag tror att jag gör! Det handlar om Borderline och jag känner att det inte alls ska vara nå problem!
Snackade med Thom idag om "Benjamin Buttons otroliga liv". Han tyckte den var lika underbar som jag =)
jaani, jag tror jag ska sätta mig och nörda ett tag nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0