=)

Idag var vi ner på stan för att titta på ringar!
Vi har hittat och beställt så dom kommer på fredag mest troligt, det blev en enkel guldring utan mönster ^^
Så det blir nog naajs, längtar bara tills den kommer, VILL HAA!!
För då blir ju hela grejjen mer på riktigt lixom =) <3
Jag är glad att vi hittade nå iaf =) <3
sen har vi inte gjort så mycket mer idag, vi har spelat och softat en del, imorrn åker vi hem till Piteå för att umgås lite med Thom och Elina, trevligt trevligt!
Usch ne jag måste ta och berätta om dagens mest irriterande stund. jag var grymt sugen på smältost så jag kunnde doppa chips i så jag började i min ensamhet gå mot ICA som stänger kl 9. När jag väl kommer fram, 12 minuter före stängning så visar det sig att dom redan stängt!!! Gaah, sånt kan förstöra en dag x)
Så jag gick på kiosken här brevid och köpte världens dyraste cola och världens dyraste chokladkaka för att få tröstäta lite!
Bara så ni vet så har jag nå jävla cp med mitt smsande just nu, vette tusan vad problemet är!
Så jag har inte dissat er idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0