^^

Nu är det en mýcket piggare Jenny som skriver.
Jaani, som sakt igår var jag och Anton med Thom och Elina. Vi sprang omkring på Piteå havsbad som att vi vore 7år gamla och skulle tävla och ha oss i alla kanor.. väldigt trevligt. Vi provade också deras nya duschar dom har därinne, det jävliga med dom var ju att dom blev helt plötsligt iskalla ibland men det lyckades Thom fixa bort ;)
Aja.. allt roligt har ju ett slut och i vårt fall var det när alla förutom jag blev less och ville fara hem.. dumma dom x)
Vi for iallafall och åt jag och Anton på Sunes innan vi åkte hem till mig. Vid det här laget var jag gaaanska så trött så jag somnade en stund medan Anton umgicks med mina kära syskon. Dom har jag förresten inte träffat typ snart sen jul :O skuuumt...
Skjutsade sen Anton till bussen och sen satt jag och Jessica och såg på Jonas gardell!
Så såg ungefär min Tisdag ut i en lite med utförlig beskrivning än den jag gjorde igår! ^^
Idag ska jag bara ta det lugnt och sitta här och sörja för att det nu är den sista dagen av mitt lov, uschh vill inte. Jag trivs ju så bra med denna ledighet! Som tur är så har jag ju bara två dagar sen helg så jag får väl se det som en lugn start! Sen så får jag ju kanske ringen till helgen så det ser jag fram emot =)
Kommer bli ganska skumt efter helgen att börja skolan på måndag, vi har knappt haft några lektioner alls på måndag tisdag onsdag och nu kommer det helt plötsligt vara en massa lektoner att lära sig komma ihåg.!
Måste nog sätta mig och titta på schemat på vad vi har för konstigheter framöver.
Okej, sa ju att mina planer för dagen var att ta det lugnt men det kanske inte är hela sanningen om jag ska vara ärlig, jag är i stort behov av att städa rummet och tvätta och en massa sånna saker som jag ska försöka ta tag i ganska snart så jag får det undanstökat!

Ha en trevlig dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0