Onsdag

Läste att det var försenad publisering här på blogg.se just nu. tydligen överbelastat!
Så vi får väl se när detta inlägg kommer in!

Borde egentligen stiga upp nu, klockan är alldeles för mycket, hör just nu hur syskonen börjar röra på sig därute. Usch jag är trött. Eller egentligen är jag inte det, det ä bara en sånn här konstig dag då allt inte står rätt till... rättare sakt. Dock har jag knappt sovit nått inatt. Det har varit mycket vridande och vändande. Hatar sånt!
menmen, det är en ganska soft dag idag.

Har typ:

Idrott
Psykiatri
Lunch
Psykiatri

Sen slutar jag så den är ju inte alldeles för jobbig. Beror på vad vi börjar med i psykiatrin idag. Kanske är plugg för prov eller nått sånt, aja vi får se!
Ne om jag ska hinna med bussen kasnke jag borde börja stiga upp och göra mig färdig, kl är ju halv 8!

Ha en najs dag alla ni andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0