Referat

NEE!! jag känner verkligen inte för skoljobb nu, det är ju verkligen tråååkigt värre, man orkar typ inte egagera sig efter skolan, iallafall inte jag. Lyllo er som kan! Men det måste hur som helst bli gjort, och får jag det inte gjort idag måste jag få det gjort imorrn eftersom inlämningen är på torsdag... -.-
Det suger!
Men hörde ni hur skönt det lät med "måste jag få det gjort imorrn eftersom inlämningen är på torsdag".. det vill säga att det snart är fredag,, Underbara känsla <33
fast nu fick jag plötsligt ångest över det! Måste ha en räkning betald då som jag inte har råd att betala, jag vet inte vars jag ska ta vägen lixom! 1800 är lixom inte bara att lägga ut för mig i nuläget =S </3


Aja, ska försöka hålla tag med tanken att det är lyckligt med fredag och att då får träffa Anton (antar jag ^^)<33
Saknar han otroligt mycket! ^^


HAHAH!! Skellefteåbor och deras kinder, vad skulle dom vara utan dom? Eller vad säger du Anna? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0