Self Therapy

Jaani fest igår, och Jag spårade INTE!!! ^-^
Därimot min underbart söta fästman.. haha xD
Han var ovanför stjärnorna ungefär innan han somnade på en soffa  ^^
Så går det när man inte lyssnar på mig =)
Äähh, men han fick ju se efter mig förra gången så då är det väl inte mer rätt än att jag får göra detsamma någongång ^^
Plus att när det värsta går om så är han ganska mysig ^^ (tro nu inte att det var nå snuskigt menat med det där) xD
Men det var en trevlig kväll ändå och jag lyckades på något sätt för första gången hitta balansen så jag inte mådde äckeldålig dan efteråt, duktigt jenny =)


Nu är det söndag och jag vill inte ha skola imorrn, trååkigt och lång dag!
Vill bara ligga hemma och sova, eller ne förrsten.. det vill jag egentligen inte.. jag vill till skellefteå för Anton ska hämta ut ringarna imorrn! Så jag kommer inte få min förrens till helgen =S
Ajaa, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!
Neeni, jag borde gå och sova så jag orkar upp imorrn!

Sov gott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0