Tv-niight

Det softa med måndagar är ju att det då ämin officiella tv dag med simpsons och 2½men
har varit mycket 2½men nu på sista tiden, jag har typ blivit besatt av denna charmiga trio =)
Idag har du fixat med möglet på skolan så huvudet känns som att det varit instoppat i en torktummlare hela dagen, väggarna har skakat och det har varit ett högt muller i hela byggnaden. Det lyckliga med det var ju att vi fick gå hem tidigare eftersom att ingen orkade koncentrera sig längre!
Men men imorrn är en ny dag med nya lektioner! Men en utav dessa kommer bestå av massage så ingen är ju lyckligare än mig, massage är ju det bästa jag vet! (Beror ju dock på massören också)

Har kanske inte talat om det här men jag har slutat med Godis. Det bara ett knäpp som jag fick lördag morgon. Har dock inte slutat med läsk och chips än. Har bestämmt mig för att trappa ner den här gången. =)

Just nu är det simpson som gäller på TV:n, så jag ska inte vara så jag ska nog sätta mig ner och se på det ordentligt!

Nighty Nighty
Saknar min Anton =( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0