Filmsnyggingar

Hade inget filmtips idag så jag tänkte ta och visa mina favorit snyggingar på filmduken ;D

SNYGGING 1


Johnny Depp
*Dreeegeel*. En skådespelare som bara blir snyggare och snyggare ju äldre han blir. Förutom det så älskar jag att hans filmer är så varierande. Medverkar inte bara i en sorts changer utan varierar sig oerhört. ^^

Favoritfillmer med Johnny:
Pirates of the carribean (trilogin), Secret Window, Gilbert Grape


SNYGGING 2


Edward Norton
Även här har vi en riktig ögonsten på filmduken. (alla flickors hemliga dröm?)
Nemen han är rikitgt riktigt snygg, och ett plus i kanten så är han ju en riktigt underbar skådespelare också

Favoritfilmer med Edward

American history X, The Incredible Hulk


SNYGGING 3


Robert Pattinson
När de flesta fick syn på denna grabb i filmen Twilight så var det nog inte många flickor som kunde undgå att bli förälskade. Om det var i honom eller i själva historen det hör inte till saken!
Han kom, han lyckades! Vad mer kan vi begära :)

Favoritfilmer med Robert:
Twilight? ;D

Och sen...
en liten bonus kille som kanske inte är speciellt snygg men är en av mina absoluta favoritskådespelare
*Dramatisk musik*



Tom Hanks

har han gjort en enda dålig film?
Isånnafall har jag då inte sett den. Man får gråta och skratta!
Du kanske inte är så snygg mr Hanks, men nog fan är du en av mina favoriter iallafall!
Kanske tillochmed den bästa?

Favoritfilmer med Tom
The Terminal, Cast away, Forest Gump, The Green mile
mm.




Kommentarer
Postat av: anonym

sv: haah JA xd

2009-07-22 @ 22:09:00
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0