Filmtips



Idag har jag valt en film med min absolut favoritskådis (Bara för att han är så J*VLA snygg ;)
Nej jag skojjade bara, inte bara därför. Denna film är riktigt spännande. Jag älskar filmer där man inte kan förutspå slutet innan det kommer. När det kommer den här plötsliga vändningen när man blir helt stum. En sådan vändning har den här filmen. Älskavärd helt klar! ^^

Från filmens baksida

"Mort Rainey är en framgångsrik författare. En dag dyker en man som kallar sig John Shooter upp och anklagar honom för att ha kopierat en av hans berättelser. Mort är övertygad om att allt kommer att ordna sig så fort han får tag på det originalmanus som visar att han skrev boken först. Men det visar sig inte vara så lätt, och vem är egentligen denne underliga man?
 Baserad på berättelsen Stark, av Stephen King
."

Se den, bli skrämd, njuut! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är sjukt bra, :) Men ganska skum ^^

2009-07-20 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0