Fobier/Ovanor/Ogillande #3

Eftersom att jag de två tidigare gångerna jag skrivit om detta har skrivit om ganska skumma saker så tänker jag denna gång skriva om något som är fruktansvärt vanligt. Som MÅNGA människor också är rädda för.



ja, en bild säger väl mer än 1000 ord. Spindlar!
Fågelspindlar må gå an. Men spindlar som liknar den ovan, det är nog de mest äckliga saker som existerar. Ligger nog delad etta med nyckelpiforna. Egentligen så är jag rädd för allt som har lååånga smala ben, usch passa er supermodeller, snart springer jag skrikandes därifrån när ni kommer gående!
Hur denna fobi har uppkommit vet jag egentligen inte. Det har som alltid funnits där. Fast som sakt. Jag är inte ensammen om att vara rädd för spindlar, förståeligt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0