Fobier/Ovanor/Ogillande #4

Denna gång tänkte jag tala om en Ovana/Ogillande.. vet inte villket som beskriver det bäst.
Detta är en ovana dock som Anton stör sig på massor eftersom att han inte alls bryr sig om detta. Men låt oss komma till saken.

Tänk er detta senarium. DU är jättetrött efter en lång dag, din kropp nästan värker av trötthet och du gör dig redo för att sova. Du kryper ner under täcket och då.... Du upptäcker att lakanet inte riktigt sitter som det borde och täcket är fel väg.....

Ni förstår kanske vad jag menar.. usch.. det går inte att sova om det är så. Det känns bara så fel. Likaså att sova utan täcke. Det klarar jag inte av. Det fick jag bevittna när jag var på lan för några månader sen då jag och Anton inte tagit med oss något och tänkte sova på golvet, inte nog med att vi sov på golvet utan vi hade inget täcke.. Ingen sömn den natten inte!

Mitt förslag för att undvika dessa bekymmer:

Proffisionella bäddare åt alla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0