Klippa gräset.. NEJ TACK!

Anonym som kommenterade tidigare.. som jag har en liten svag aning om att det är Anna Kwinnan Wikström som kontaktar mig från det döda (Dvs USA) : Tyskar som pratar tyska... haha... lite ägd.. men hur ska dom klara sig i usa utan engelska? :O


Åter till gräsklippandet.. Jag och Anton blev ju utkastade från stugan eftersom att Jecka skulle ha sovkompis så då rymdes vi inte.. hrmm.. typiskt! Till råge på allt så skickade fader med gräsklipparen och gav stränga order om att vi måste klippa gräsmattan.. tippey -.-
Vi har inte gjort detta ännu så det måste göras idag.. 50 spänn till den som gör det åt mig!
Vi satt uppe igår och spelade Titan Quest, usch så underbart.. var så längesedan jag spelade detta otroligt roliga spel. Det måste ni prova allesammans.!

Jasi.. nu är Jag och Anton Erbjudna att komma och titta på 4lägenheter denna månad. tre st. 2:or och en 1:a.
Dessa ligger på dessa ställen:
Sjungande Dalen   <------ VILL HA!!
Ursviken
Skellefteåhamn
Anderstorp


Den på sjunga dalen vill jag veeeerkligen ha.. men ja.. vi ska på visningarna och kolla och se vad vi vill ha! ^^ Håll nu tummarna för att vi får nått eget litet place! ^^

Aja puss och kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller tummarna!

2009-07-08 @ 10:04:52
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0