Kvinnor ska INTE arbeta

Jävla gräsklippning. Min gentleman *hoost* till pojkvän lät mig ta den sida av huset som hade mest gräs att klippa och mest kullar och backar... fyyfan. Ni ser ju hur rödsvettig jag är xD
Tur att man hade en skjorta som var 5 storlekar för stor typ, luftigt och skönt! :D

Ne, kvinnor ska inte arbeta. Det är bevisat (iallafall nu) att kvinnor är sitt allra fulaste jag just när dom arbetar!
 Ne kvinnor, vi går ut i arbetsstrejk!

Nu ska jag sitta här och njuta medans Anton klipper sin del av gräsmattan.. kanske går ut och stirrar på han en stund... MOAHHAH *Evil laugh*



Kommentarer
Postat av: Elin

jag tycker kvinnor ska arbeta.. det bryr jag mig ett skit om.. men JAG vill inte arbete.. Ska bli RIK och ha en massa små slavar.. MUHAHAHAAH

2009-07-07 @ 19:04:35
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0