Myspys


Vackra va? ;D

idag blev en ganska slappmysig dag med film och dylikt. Runt 22.00 så åkte vi till Ica och köpte hot dogs och bröd som vi grillade senare med min familj.. Riktigt mysigt och vi tvingade Martin och Jecka att leka lappleken.. skitskojjs ^^
Men innan de satt jag och Anton i båthamnen och myste.. var underbart fint ute så vi satt bara där.. fulade oss en aning kanske (se ovan) ;) Han är Bäst..Love you <3

Ja.. nu var planen att hitta till sängen.. trött  som stryk! ^^
Sov gott, ska iallafall jag göra

Kommentarer
Postat av: CandyboX Collectortor

Tack - jag ääälskar också konserter ;D



HAHA SJUKT WILDY pic ;D

2009-07-15 @ 11:58:17
URL: http://doberwomann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0