Nu var det officiellt....

Jag och Anton är nu sambos... skulle man kunna säga.
Så om ni vill träffa Anton så får ni hälsa på honom i jävre!


Idag har jag varit upptagen heeeela jäävla dan, är helt slut.
Jag slutade jobba kl 8, jag åkte då dirrekt hem och väckte Anton för att sedan åjka till öjebyn - hämta släpet för att sedan genast bege sig till Kåsböle. Som ni kasnke vet så är sträckan mellan Öjebyn och Kåsböle ganska så lång så det tog helvetes lång tid. Och jag var trött som ett as och höll på att somna hela vägen så det fick lov att bli en paus i Byske. Sen packade vi Antons saker och umgicks med folket där innan vi åter igen begav oss hem. Vi han inte göra allt vi skulle göra dock så vi ska avsluta det imorrn!
Sen var det bara att åka dirrekt till jobbet så... här är jag!
Ska gå och sova nu tror jag!

Puss och Kram alla! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0