PDOL

Yaah! Har varit på PDOL idag under dagen dock. Åkt ltie karuseller och käkat Langos.. Ingen sommar utan Langos <3 Köpte även en ny tungpiercing. Skönt eftersom ajg började bli ganska så less på att ha den vanliga titan saken!'Sen har jag typ varit avdäckad hela dagen.. sov hemma ändå tills Anton väckte mig för att jag skulle åka på jobbet. Tur att man har en vandrande väckerklocka!
Fick min lönespec idag.. 3000 kr kommer jag få i lön.. surt.. inte mycket, men kommer väl bli desto mer nästa månad!
Just nu sitter jag och lyssnar på musiken som spelar utanför. PDOL är i full gång och jag är inte där. Sorry folk, ni kommer få många ledsna inlägg här..... JaG VILL PÅ PDOL!!! :(



Nya tungpiercingen, häftig va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0