Slappdag

Jag vet att jag ofta säger saker som "Idag har jag inte gjort något alls, bara segat" och dylikt. Men dessa dagar så finns det ju saker som jag gjort men som jag anser att det inte finns någon mening att berätta. Men idag har jag verkligen INTE GJORT NÅTT! på riktigt.

Kort beskrivning på min dag:
- Vaknade vid 11.30
- Satt och gjorde inget till 12.30 då jag väckte Anton
- Låg kvar i sängen och drygade till 14.30
- Åt Frukost/lunch/middag 15.00
- Låg och sov med Anton i soffan till 18.30
- Åkte till stugan
- Åkte till jobbet
  <---------------- ENDA kreativa aktiviteten idag!!

Trotts detta så har det varit en otroligt underbar dag. Bara fåttligga och sovmysa med Anton och bara få rå om han. Ibland blir man lite småkär på nytt tror jag!
Jag Älskar Han! :)


Älsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0