*snark* zzzZzzZzzZzzz

Jag är som en levande död för tillfället, ögonen vill bara stängas och jag lider varje sekund i vaket tillstånd. Sov nog inte förrens 5 igår och sen kommer pojkskrällena och väcker mig halv 10. GAH!
Ähh.. får nog skylla mig sj'älv när jag sover bland alla datorer (Alla pojkar i åldrarna 3-45 dras till datorer det första dom gör på morgnar, det vet ju varenda kotte). Blir nog spela om en stund då mina ögon väljer att fungera som dom ska. Tur att man har glasögon i sådana här sömnlägen, det blir så mycket lättare att fokusera då ;D
Någongång senare idag så ska vi dra oss hemmåt. Vi väntar besök från uppsala så det blir trevligt att träffa dom igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

hejsan! förlåt om jag stör. ville bara kika in och berätta att du har en jätte fin blogg. Och även fråga dig en sak kan du svara på dagens fråga i min blogg? Dagens fråga handlar om; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



I samma inlägg finns det en video av ett spöke som troligen visas vara Michael Jackson. Kommentera gärna vad ni tycker om videon. Ärlighet tack! Va helt ärlig när ni kommenterar! :D



Jag gör icke reklam för min blogg!



Tack!



EmmaE.

2009-07-18 @ 17:53:16
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0