Sowwiie

Dåligt uppdaterat idag, men har haft fullt upp
Vi vaknade vid ett tiden och då skulle vi städa husvagnen eftersom att pappas kusiner från uppsala kommer på besök och ska då ha husvagnen. Sen bar det iväg till Blåsmark för att hämta Antons saker (Antons dator etc). Sen skyndade vi iväg till Renholmen där det är lan på G. Kommer inte delta ikväll utan joinar gänget imorgon bitti. Ni vet jag är en duktig individ som faktiskt har ett arbete att sköta ;D
anywayys, har äntligen fått sätta mig ner och andas ut. Har några timmar kvar innan jag börjar jobba så jag hinner vila ut ^^

Har åskat idag btw, underbart.. Jag älskar när det åskar. Dels är det så vackert dels så finner jag någon sorts lugn i mullrandet! Samtidigt kan det vara lite spännande om åskan är riktigt riktigt nära så det smäler och har sig ;)
Myspys <3


Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0