Trogna små människor!

Ändå.. jag har en del trogna läsare trotts att jag tar en oannonserad paus!
Glad jag blir! ;D
Har iallafall inte haft någon lust eller ork att sitta vid datorn de senaste dagarna. Har mestadels inte haft mcyket annat för mig men har inte varit på soec bra humör så då är det lika bra att låta bli!
Men låt se vad som hänt nu:

- Deppat under PDOL
- Fått lön, inte så mycket att skryta om men 3000 för tre dagar är väl inte så pjåkigt?
- Köpt en ny BH. Har alltid tjatat om att jag ska någongång i mitt liv investera i en riktig bh, och nu äntligen har jag köpt en BH på Intim i Piteå för 400kr, så dyr men ack så underbar <3
- Fiskat med Anton i Blåsmark. Riktigt mysigt trotts att vi inte fick så mycket fisk. jag lyckades få en ganska stor abborre iallafall så jag var nöjd!! ^^
- Startat mitt nya nyttiga liv, som så många gånger förut

Ikväll blir det nog Rockband / Filmkväll med Thombala! ^^
har saknat den pojken, är 7 veckor sedan jag träffade honom nu, förutom den lilla fylleträffen under PDOL! ^^
Kommer nog bli najs!

Cya! ^^


Kommentarer
Postat av: America

Kvinna kvinnan nästa gång innan du dör så förvarna mig :D:D:D trodde ju du dött eller nååh :D

2009-07-28 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0