!!!!!!ÄNTLIGEN!!!!!

Fyyyfan så skönt.. klockan 12 idag så hade jag äntligen avslutat min praktikperiod so bye bye alla praktikplatser.. Nu sticker jag :D
Sitter på skolan och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Vi ska och prova min kanske balklänning du dirrekt och sen ska vi även hinna och sola... Så älskling... snart händer det  ;D
Håll nu tummarna allihopa att denna balklänning passar annars äre synd om mig och då kommer det bara vara synd om mig inlägg resten av veckan.. okej kanske inte....men ändå!

Idag börjar den efterlängtade studentveckan, idag ska vi vara hemma hos Sanna och sen ska vi dra ut på Kalles! Kommer nog bli skitnajs det.. Men nu har det tillkommit en punkt på vårat studentvecka schema

Onsdag 3/6 :  Förfest hos Sanna Ö för att sedan åka till Kalles!
Torsdag 4/6 : Återhämtning/Öppen dag
Fredag 5/6 :   Lazergame, 5 kamp, bar och bubbelpool!
Lördag 6/6:     Förfest Olle sedan Pentan
Söndag 7/6 :   Öppen dag/återhämtningsdag?
Måndag 8/6:    Rut's stuga under dagen med badtunna och bastu. Grillning,fest,vollyboll på Sandön efteråt.
Tisdag 9/6 :     Balen
Onsdag 10/6 : FEEST! Bergsviken+Kalles
Torsdag 11/6: Fixa med studentvagnen
Fredag 12/6 :  STUDENTEN!!!
                          Förfest hos AnnaWWw
                          Valdinos

Som ni ser på fredag så är det lite nytt där.. Vi haar hyrt hela lazergame anläggningen en hel kväll och där ska vi spela lazergame, ha 5kampen som dom tydligen har, bada bubbelpool och ha trevligt! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0