Avskedsbrevet

Mitt avskedsbrev. Kära Kwinnan, för det första vill jag säga att du är den bästa vän jag haft,
 och att Anna Rådman är helt dum i huvet.

 Mina sista önskninar är att Erik och Joakim gifter sig
och att MatteG får ett lyckligt liv tillsammans med Sven-Erik.

Jag vill säga tack till Annas bror som stöttat mig genom mitt gräl med Frida.
 Du är verkligen underbarast.
 Mitt liv har bara gått utför efter att Ingreed tog sitt liv.

Snälla Sofie sörj mig inte! du kommer ändå att dö. jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Thom och sedan bli överkörd av Älsklingen som kommer i 130 km/h i en blå opel.



Ta fram din mobil tryck nedåt och släpp. Byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefon lista. Fuska inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0