Ber om ursäkt för ett kortare avbrott

är nu åter tillbaka, hade en liten paus nu som jag egentligen fortfarande ä i behov av.. börjar vara jävligt sliten x)

BALEN
Jag och Anton snyggaste +paret?
well... typ litegrann ;)

ONSDAG
Anton åkte inte hem idag <33
Utan han stannade kvar så när jag kom hem efter en kvälls festande så fanns han här.. härligt härligt!
Det var iallafall fest hemma hos Jimmmy och sen blev vi någrastycken som promenerade den länga vägen in till stan för att gå ut! x)

TORSDAG
Fixat studentvagnen, nu äår det dan före dan..... STUDENTEN imorrn.. det är ju fan sjukt!!! :O


Dåligt uppdaterat jag vet, lovar att jag ska bättra mig!
bIlder kommer givetvis sen på bilddagboken, inte idag tyvärr men snarast möjligt!

PUSS PÅ ER ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0