Gokväll bloggen!

Sitter här nu med en huvudvärk som lurar! Måste gå och ta mig en alvedon!
Hursomhelst, blev just utmanad av broski i Dota så ska anta utmaningen så fort jag tagit mig en dusch ute i det vackra vädret x)
Håller på att försöka för typ sjuttioelfte gången att ladda upp Studentbilderna på bilddagboken, så nu hoppas jag att det äntligen ska funka så ni kan ju hålla koll på http://xrosefuckerx.bilddagboken.se kommer nog vara färdigt lite senare ikväll! Är en hel del bilder faktiskt!

Senare ikväll ska jag bara softa och se lite two and a half men!
Har ÄNTLIGEN hittat mitt favoritavsnitt! ^^

Puss och Kram allihopa <3



Jag och Sofie på studenten!
Bilden tillhör: Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0