Häktiskt dag

Osch.. grymt stressigt på praktiken idag så jag är då helt slut nu! ikväll ska jag och prov fixa håret inför balen! ^^ Jag hoppas att jag och frisören tillsammans kan komma på nått riktigt najs! ^^
Hursomhelst! Har tagit lite kontakt med hon som jag ska få låna klänningen av för att nu kolla om den kommer passa.. vi ska bestämma dag ikväll! :)
*HOPPASHOPPASHOPPAS!!*



Imorgon är det invigning av Studentveckan för OP3B.. fan vad najs det kommer bli! ^^
umgås en sista tid med underbara människor, festa, bal, student!
Underbart! ^^
Ska verkligen njuta till fullo för det finns en del människor i klassen som jag kommer sakna järnet efter studenten!



A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0