Kåsböle

Vad får man om man blandar Nille, Hitler och burk-kurt?
Svar: Jenny Engman

Midsommar igår i Kåsböle med Anton, Anna, Diana och Jocke. Vi åt god mat (efter många om och men) och lekte en lek där vi satte lappar i varandras pannor med ett namn på. Och sen skulle vi genom att ställa frågor komma fram till vem det var vi hade på våran lapp. Skitkul men mycket klurigt. De namn som står ovan var de namn jag fick på mina :P
Sen mobbade vi katten och åt jordgubbar och grädde! :)
Festligheterna fortsatte senare, med lite mindre deltagare, långt in på natten! ^^

När vi vaknade städade vi hela huset och åt MIN LAGADE mat för att sedan åka hit till jävre och käka räkmackor <3
Då vet man att det är sommar! ^^
Nu sitter Anton och spelar Halo med bror min, ska nog snart tvinga han att spela nått med mig eller nå... börjar få lite tråkigt! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0