Kvällen




Onsdag 3/6: Förfest hos SannaÖ sedan Kalles!
Torsdag 4/6 : Återhämtning/Öppen dag
Fredag 5/6 : Lazergame, 5 kamp, bar och bubbelpool!
Lördag 6/6: Tjejfest hos Frida, Sen Pentan

Söndag 7/6 : Grilla hos Olle
Måndag 8/6: Rut's stuga under dagen med badtunna och bastu. Grillning,fest,vollyboll på Sandön efteråt.
Tisdag 9/6 : Balen
Onsdag 10/6 : FEEST! Jimmy+Kalles
Torsdag 11/6: Fixa med studentvagnen
Fredag 12/6 : STUDENTEN!!! Förfest hos AnnaWWw Valdinos




Som ni ser så blir det att grilla hemma hos Olle ikväll!
kommer säkert bli trevligt, dock måste jag och Kwinnan åka och handla lite käk som vi kan grilla! Måste dock hem och hämta mitt röstkort eftersom att idag ska det röstas gör det du också!
Blir dock nyktert ikväll etersom att jag är rätt tärd xD

Hörs senare ikväll!


Bye bye kimpan, nu blir jag Jenny igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0